دوره فن بیان در مشهد

ساخت وبلاگ

دِوُر این نظر را دارد شیوه نشستن دوره فن بیان در مشهد یا این که ایستادن هم می تواند سخنرانی شما‌را پایین‌تأثیر قرار بدهد. صاف ایستادن یا این که نشستن به شما اذن می دهد به نیکی نفس بکشید و صدای‌تان توان نفوذ بیشتری داشته باشد. پاره ای حرکت دادن راز هم می تواند موثر باشد. در‌صورتی‌که زنخدان تان را بالا ببرید و سرتان را مقداری کج نمایید، می توانید طنینِ صدای تان را نادر فرمایید و در فیض صدای تان روشن خیس به گوش رسد. وی می گوید: «در حالتی‌که کتف های تان به هم مجاورت باشد و به سمت سرتان قوز داشته باشد، قسمت بزرگی از توان بالقوه ی صدای خویش را از دست می دهید.»

۷. مراقب پایین و بَم صدای‌تان باشید
شوارتز می گوید: «معمولا صداهایی با شیب زیاد یا این که خیلی تحت، به جهت اضطراب یا این که عدم یقین گوینده به وجود می آیند.» به کارگیری از شیب درستِ صدا به شما یاری می نماید پیوندها بهتری برقرار فرمایید. می توانید شایسته ترین نقط ی اوج صدای‌تان را با بیان کردن «آ-ها» پیدا نمائید (به عبارتی عبارتی که به مکان «آری» در پاسخ یک دوست می گویید). شوارتز این نظر را دارد که نقطع ی عطف صدای تان در هنگام سخن کردن می بایست با «آ» مطابقت و همخوانی داشته باشد.

۸. خودتان را فراهم نمایید

شاید باورتان نشود البته یک قهرمان دویِ سرعت المپیک، پیش از اینکه کوشش نماید رکورد عالم را جا به جا نماید، دست کم ۳ ساعت را صرف گرم کردن کل اعضای بدنش می نماید. راستش را بخواهید اینجانب به جایی رسیده ام که پیش از پیاده روی قطعا بایستی بدنم را گرم کنم، وگرنه عضله ها پشت پایم به شدت درد می گیرند.

داشتن استعداد یک بایستگی میباشد. برای تقویت اقتدار ذکر تان هر روز صبح را با گرم کردن صدای تان استارت فرمایید. ماهیچه ها شکل تان را بکشید. اپلیکیشن های تان را به ترتیب انجام نمائید. یکی‌از تمرین‌هایی که برای گرم کردن تارهای صوتی می توانید اعمال دهید ارتعاش لب‌ها با عبور هوا از در بین آنهاست (برای شناخت با این تمرین ویدئوهای Lip Roll را در وب کاوش فرمائید.) ماهیچه‌های گردن تان را شُل نمائید. تمرین های تنفسی تان را ایفا دهید. حتی چنانچه هنگامی برای گرم کردن صدای تان صرف نمی فرمائید، هر روز صبح ۵ دقیقه را به فراهم کردن صدای‌تان تخصیص دهید. این تکنیک برای صدای تان به‌طور شگفت انگیزی عالی و برای تن درستی‌تان اثر گذار میباشد. در حالتی که هنوز درنگ می فرمائید این ترفند احمقانه میباشد، اعتنا داشته باشید «سلین دیون» که سال‌ها در موضوع ی خوانندگی تجربیات داراست و در کارش بسیار غالب میباشد هنوز هم، هر روز صبح را با این تمرین های شالوده‌‌ای استارت می نماید.

۹. «فارغ از شایستگی تلاوت» را آغاز فرمایید
در موسیقی، به توانگری تلاوت یک صفحه ی موسیقی (که تا به هم اکنون آن را ندیده اید) و نواختن آن بوسیله ی آلت موسیقی، «بداهه‌نوازی» می گویند.

برای سخنرانی های وقت گیر یا این که پروژه های تبارک مثل صداگذاری کتاب های صوتی یا این که ویدئوهای آموزشی، ممکن میباشد وقت تان برای یکسری‌توشه روخوانی متن، پیش از استارت فعالیت تلف گردد، سوای اینکه نیازی به‌این فعالیت باشد. به مکان آن می توانید تمرین نمایید زمانی که برای توشه اولیه متنی را میخوانید، آن را بهتر مطرح کنید. ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا دهن و دیده های‌تان هماهنگ شوند البته این مهارت به‌نیکی با قدم‌بعدی که از آن کلام خوا‌هیم کرد راجع‌به میباشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 97 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:36

در شرایط مناسب، شما بایستی دوره فن بیان در مشهد در به عبارتی محیط و با سود‌گیری از به عبارتی تجهیزاتی تمرین نمائید که در سخنرانی حقیقی خویش از آن ها فایده خواهید گرفت. در صورتی‌که در به عبارتی دور و اطراف تمرین نمایید، سود‌‌برداری از خصوصیت‌های خاص آن تالار و مورد را یاد خواهید گرفت.

مورد‌ی فناوری
ما یحتاج میباشد که هنگام تمرین، از امکانات مو جود برای سخنرانی نیز منفعت بگیرید. در محل سخنرانی، چه تجهیزاتی وجود خواهد داشت؟ آیا بایستی به‌طور بی واسطه با مخاطبان کلام بگویید یا این که از سیستم صوتی استعمال خواهید کرد؟ آیا مخاطبان نیز در محل سخنرانی حضور دارا‌هستند و بایستی صورت‌به‌رخ با آن‌ها سخن نمایید یا این که از امکانات تله‌کنفرانس منفعت خواهید گرفت؟

بافت موقعیتی
شما می بایست مجموع مسائل مسئله‌ای مرتبط با تالار، محل یا این که مناسبت سخنرانی را درنظر بگیرید. شما بایستی به اهمیتی که جای سخنرانی برای شما یا این که مخاطبان شما دارااست دقت نمایید. برای مثال، آیا شخص دیگری نیز به‌تازگی در به عبارتی محل سخنرانی نموده است؟ آیا سخنرانی وی بر کیفیت عکس العمل مخاطبان به سخنرانی شما نیز تأثیر خواهد گذاشت؟

نکاتی برای سخنرانان
به طرز‌ای محاوره‌ای سخن نمائید و از موضعی فراتر با مخاطبان خویش صحبت نگویید؛ به‌سیرتکامل‌ای خلق و خوی نمائید که گویی در خاطرنشان کرد‌وگویی دوستانه با مخاطبان خویش کمپانی کرده‌اید.
صحیح به عبارتی‌سیرتکامل که قصد دارید سخنرانی خویش را ارائه دهید، تمرین نمایید و در شکل قابلیت و امکان، در به عبارتی محل سخنرانی، تمرین فرمائید.
برای وقفه‌ها و سوال‌های احتمالی استعداد داشته باشید. سلیس و جاری سخن نمایید. وقتی را نیز برای نشست‌ی سوال و جواب در نقطه پايان سخنرانی درنظر بگیرید.
با ابزار تصویری مورداستفاده در سخنرانی تمرین نمائید و آنان را با سخنان خویش هماهنگ نمائید. صرفا زمانی آن‌ها‌را اکران دهید که قصد دارید درباره‌شان حرف بگویید.
مجال هر یک از نصیب‌های سخنرانی و همین‌طور مجموع آن را با به کار گیری از کرونومتر بسنجید و قطعا هنگام سخنرانی، ساعتی هم پا داشته باشید تا بتوانید در زمان سخنرانی به آن نگاه نمایید.
سخنرانی خویش را ضبط نمایید و بعداز تمرین به آن گوش دهید و از بازخوردهای دوستان یا این که آموزگار خویش نیز فایده‌مند گردید.
درطول تمرین نهایی، یادداشت‌های کوتاهی برای خویش بنویسید تا بدانید که هر بخش از سخنرانی چقدر فرصت نیاز داراست. بعد از آن سرنوشتار سخنرانی خویش را بر همین‌ مبنا آرم‌گذاری نمایید تا هرگاه درطول سخنرانی، مجال متعددی را برای یکی‌از قسمت‌ها سپری کردید، متوجه گردید و در جهت جبران برآیید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:22

فایده‌گیری از توان و صراحت، مدام دوره فن بیان در مشهد و در کلیه‌ی سخنرانی‌ها مطلوب وجود ندارد و بایستی با هوشمندی از آنان فایده بگیرید؛ چون بی‌شک وتردید نمیخواهید مخاطبان‌تان شمارا شخصی ازخودراضی، زور‌‌گر یا این که تهدیدکننده بدانند. ولی در صورتی‌که می خواهید در سخنرانی خویش استدلالی قانع‌کننده مطرح نمایید، منفعت‌گیری از اقتدار و صراحت، بجا و سودمند میباشد.

هرزمان در خصوص باورها، بها‌ها یا این که اصول فردی خویش صحبت می گویید، این توان و صراحت به‌طور طبیعی در سخنان شما بروز می‌نماید؛ چون شما به‌شدت در باورها، قیمت‌ها و اصول فردی‌تان غرق گردیده‌اید.

به چه شکل از توان و صراحت منفعت بگیریم؟

با به‌کارگیری ۴ ادله می‌قدرت اقتدار و صراحت را مهار کرد: ۱) ایده‌ها، ۲) حس شما در باب قضیه، ۳) گزاره‌بندی و ۴) ارائه.

۱. ایده‌ها
برخی از ایده‌ها در سخنرانی خویش را میتوانید با توان و صراحت بیشتری بیان نمایید. هنگام مهیا‌سازی سخنرانی، مشاهده کنید کدام ایده‌ها را می‌اقتدار با اقتدار و صراحت بیشتری اعلام کرد؛ بعد مدل خویش را برهمین اساس تهیه نمائید.

مسلما بخوانید: استعمال از ابزارهای پشتوانه برای ارائه و هواخواهی از ایده‌ها
۲. احساسات
چه احساسات اصلی و پررنگ‌ای در مورد زمینه سخنرانی دارید؟ پرانگیزه، فروتن یا این که خشمگین میباشید؟ برای انتخاب اینکه آیا بخشی از سخنرانی می بایست توان یا این که صراحت بیشتری نسبت به دیگر قسمت‌ها داشته باشد، بر برخورد عاطفی خودتان توکل نمایید.

۳. گزاره‌بندی
سود‌گیری از واژه و کلمه‌ها، عبارت‌ها و تصویرهای پر‌نور در آفرینش بخشی کارکشته و گیسؤثر در سخنرانی شما ضروری میباشد. برای فهماندن نکات مدنظر خویش، از زبانی هیجان‌انگیز، تصویرسازی‌ای نیرومند و قصه‌ها و مثال‌هایی قانع‌کننده منفعت بگیرید.

۴. ارائه
از به‌کارگیری موادتشکیل دهنده اقتدار و صراحت دربرابر مخاطبان خویش هراسی نداشته باشید. حقانیت گفته‌های خویش را احساس نمایید و اصیل، حقیقی و پایدار باشید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:19

عموم به‌راحتی ازسوی اشخاصی که دوره فن بیان در مشهد  برای آن ها جالب میباشند، قانع می شوند. سیالدینی مثال‌ی بازاریابی Tupperware را ذکر می‌نماید که در آن عموم بیشتر مایل بودند از عده ای خرید نمایند که جذابیت بیشتری داشتند. ولی برخی از سوگیری‌ها به‌عایدی اشخاص دیدنی‌خیس همواره آیتم مشاجره و عیب گیری قرار گرفته میباشد؛ البته به‌طورکلی، اشخاص زیباتر و دیدنی‌خیس معمولا از نفوذ خویش بر سایرافراد افتتاح می‌نمایند.

۶. کمیابی
کمیابی موجب ارتقا تقاضا می گردد. برای مثال، بیان کردن این پاراگراف که‌این پیشنهادها تنها برای برهه زمانی محدودی مو جود می‌باشند، به ارتقاء فروش می‌انجامد.

متقاعدسازیِ مطابق ارتباط
عقیده‌ی دوم، متقاعدسازیِ بر اساس ارتباط (Relationship Based Persuasion) اسم دارااست. این عقیده ازسوی ریچارد شِل (Richard Shell) و ماریو موسا (Mario Moussa) ذکر شد. عقیده‌ی کلی این میباشد که متقاعدسازی، هنر پیروزشدن بر بقیه افراد میباشد. راه و روش ۴ مرحله‌ای آن ها عبارت‌میباشد از:

۱. موقعیت خویش را نظارت نمایید: این مرحله مشمول بررسی شرایط، هدف ها و معضل‌های پیشِ روی شخص متقاعدکننده میباشد.

۲. با ۵ بازدارنده تقابل نمائید: ۵ مانعی که بیشترین ریسک را برای تأثیرگذاری پیروز ساخت و ساز می‌نمایند، عبارت‌اند از رابطه ها، اعتبار، ناسازگاری‌های ارتباطی، نظام‌های اعتقادی و علایق و نیازها.

۳. ادله خویش را ارائه دهید: اشخاص برای توجیه هر قصد به دلیلی سفت نیاز دارا‌هستند و در عین‌حالا، بخش اعظمی از تصمیم‌ها براساس شهود و فهم و شعور بی واسطه اشخاص اتخاذ میشود. این مرحله نیز به مهارت‌های ارائه و سخنرانی نیاز دارااست.

۴. تعهدات خویش را ضمانت نمایید: به‌خواسته نگهداری توفیق درازمدتِ هر تصمیم متقاعدکننده، بایستی در سطح شخصی و سازمانی با سیاست و آگاهی فعالیت کنیم.

ترجمه‌ی عکس

متقاعدسازی: سخنرانی متقاعدکننده با مقصود تأثیرگذاری بر کیفیت فکر مخاطبان درمورد موضوعی خاص اجرا میگردد.

اصول اخلاقی متقاعدسازی
تمامی‌ی کارایی‌هایی که برای متقاعدکردن بقیه افراد اجرا میگردد، اخلاقی وجود ندارد. اما چنانچه متقاعدسازی برای هدف ها و منافع فردی و به بهای ضرروزیان‌رساندن به دیگرافراد باشد یا این که سوای دانایی مخاطبان، برای بهره و بهره فردی صورت پذیرد، غیراخلاقی میباشد. به‌علاوه، بعضی از طریق‌های متقاعدکردن بقیه افراد غیراخلاقی و ناپذیرفتنی میباشد. برای مثال، فایده‌گیری از تحمیل، شست‌وشوی مغزی و شکنجه هیچ زمان طرز‌هایی اخلاقی به‌شمار نمی‌فرایند.

با کنارگذاشتن همگی‌ی طریق‌های متقاعدسازی که غیراخلاقی‌بودن آنان تماما پر‌نور میباشد (مانند شکنجه)، مرز فی مابین طرز‌های اخلاقی و غیراخلاقی چندان قابل‌تشخیص وجود ندارد. در متقاعدسازی اخلاقی، تیم‌ای از خصوصیت‌های مشترک وجود داراست که متقاعدسازی غیراخلاقی فاقد آنهاست. در متقاعدسازی اخلاقی در پی استحصال به ۳ غرض ذیل هستیم:

تحقیق نگرش شخص دیگر؛
توضیح بینش خویش؛
جلب طرف دیگر به بینش خویش.
به‌طور معلوم، درین منش به اطلاعاتی از سوی مخاطبان و توضیحی صادقانه در زمینه ی نگرش خویش نیاز داریم. در‌صورتی‌که درمورد اخلاقی‌بودن اقداماتی که برای متقاعدسازی جاری ساختن می‌دهید شک دارید، امتحان‌هایی وجود دارااست که میتوانید از آن‌ها یاری بگیرید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:56

نمی‌اقتدار تمامی‌ی اشخاص را با داده ها دوره فن بیان در مشهد و گفته‌هایی شبیه و در برهه زمانی‌هنگامی یکسان قانع کرد. بدین ترتیب، برای پیروزشدن در سخنرانی‌های مختلف بایستی براساس حالت و حالت جان دار خلق و خوی کنیم. درواقع، هیچ راه حل یگانه‌ای برای پیروزشدن در سخنرانی متقاعدکننده نیست. متقاعدکردن بعضی اشخاص بیشتر از دیگر افراد ارتفاع می کشد و بعضا به فوت‌و‌فن متقاعدسازی متفاوتی جواب می دهند. به این ترتیب، سخنران می بایست از خصوصیت‌های مخاطبان با خبر باشد و سخنرانی خویش را بر همین‌ نهاد تهیه نماید.

در اینجا برای تعریف جاری‌شناسی متقاعدسازی از دو عقیده‌ فایده میگیریم. این دو عقیده توضیح می دهند عموم چه طور ذیل‌تأثیر قرار می گیرند. رابرت سیالدینی (Robert Cialdini) در کتاب خویش در ارتباط متقاعدسازی، ۶ «سلاح نفوذ و تأثیرگذاری» را به گستردن تحت تعریف‌و‌تمجید نموده است:

۱. فعالیت متقابل
عموم رغبت دارا هستند لطفی را که به آن‌ها گردیده‌است، جبران نمایند. سیالدینی معمولا در همایش‌های خویش از اتیوپی نمونه میاورد که بعداز ز‌لزله‌ی سال ۱۹۸۵ مکزیک، هزاران دلار یاری‌های بشردوستانه بدین سرزمین ایفا اعطا کرد؛ با وجود اینکه در آن هنگام مملکت اتیوپی در گیر قحطی فلج‌کننده و نبرد داخلی بود. درواقع، اتیوپی این امداد‌ها را برای جبران هواخواهی دیپلماتیک مکزیک هنگام حمله‌ی ایتالیا به اتیوپی (در سال ۱۹۳۷) اعمال بخشید.

۲. تعهد و ثبات
وقتی که اشخاص به آنچه صحیح فکر می کنند وفادار می شوند، احتمال بیشتری وجود داراست که به آن دارای مسئولیت بمانند؛ حتی در شرایطی که علت‌ی مهم آن از دربین رفته باشد. برای مثال، در فروش خودرو بالابردن ناگهانی بهای خودرو در لحظه‌ی پایان سود‌نصیب میباشد؛ چون خریدار پیش‌خیس تصمیم خویش را گرفته میباشد و قصد خرید دارااست.

۳. تأیید اجتماعی
عموم کارهایی اعمال میدهند که دیگر افراد را درحال اعمال آن میبینند. در آزمایشی، زمانی یک یا این که تعدادی نفر به افق نگاه می‌کردند، دیگرانِ حاضر در محل نیز به اسمان نگاه کردند تا ببینند چه چیزی را می توانند در عرش ببینند. اما این تست توقیف شد؛ چون اشخاص بسیار متعددی که به عرش نگاه می‌کردند، موجب بسته‌شدن مسیر رفت‌وآمد شدند.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 115 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:42

در پیشین از سخنرانان عالی انتظار داشتند دوره فن بیان در مشهد که سخنرانی خویش را از محافظت و فارغ از به کار گیری از یادداشت یا این که یاری‌های دیگر اجرا دهند. اما امروزه صرفا گاهی مایحتاج میباشد که متن سخنرانی خویش را محافظت نمایید.

امروزه مراقبت‌کردن متن سخنرانی به دو شکل پایین جاری ساختن میگردد:

تمام سخنرانی یا این که دست‌نوشته به‌خیال ودیعه می شود.
قسمت‌های استانداردی از پیام نگهداری میگردد و بعد این قسمت‌ها به‌شکل یک سخنرانی با یکدیگر مخلوط میشود.
مزایا
در شرایطی‌که متن سخنرانی خویش را مراقبت فرمائید، احتمالا خوب از سخنرانی فعالیت خواهید کرد که از روی نوشته می خواند؛ چون میتوانید با مخاطبان رابطه بیشتری برقرار نمایید. به‌علاوه بدون چاره نیستید همیشه به نوشته نگاه نمایید. هنگامی سخنرانی خویش را نگهداری کرده‌اید، نیازی وجود ندارد که مانند سخنرانی‌های از روی راهنما (Extemporaneous)، راجع به آنچه میخواهید بگویید یا این که کیفیت ذکر‌کردن ایده‌ی خویش تصور کنید؛ بدین ترتیب، می توانید به مخاطبان خویش بیشتر دقت فرمایید. به‌طورکلی، ما امروزه در جامعه‌ی خویش سخنرانی از روی راهنما را تحسین میکنیم و بر آن تأکید داریم؛ اما در بخش اعظمی از سخنرانی‌های بلندمرتبه در زمان تاریخ، همگی یا این که بخشی از متن سخنرانی از نگهداری نقل شده میباشد.

معایب
یکی‌از ایرادات اساسی ارائه‌ی سخنرانی از مراقبت، این میباشد که سخنرانی ما تمرین‌گردیده و تصنعی به‌حیث می رسد انگار که از روی متنی می خوانیم؛ اما می‌قدرت سخنرانی را به‌شکلی مراقبت کرد و ارائه بخشید که در آن تنوع و تأکید وجود داشته باشد و طبیعی‌ به‌لحاظ رسد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:23

برای بیشترین افتتاح از میکروفون، دوره فن بیان در مشهد سخنران می بایست تکنیک‌های تحت را به‌عمل بگیرد:

میکروفون را حدود 15 تا 20 سانتی‌متر دورتر از دهن خویش نگاه دارید و در بالای میکروفون کلام فرمائید.
مسلما در هنگام سخنرانی از میکروفونی مطلوب فایده بگیرید و تنها از هر میکروفونی که دمِ دست میباشد به کارگیری نکنید.
اعتنا فرمائید که معمولا در میکروفون‌های گریبان‌ای، محافظتی دربرابر صداهای ناشی از جابه‌جایی و واکنش با میکروفون و امکانات آن نیست. به این ترتیب، مسلما بایستی اعتنا نمایید که در هنگام سخنرانی، میکروفون جابه‌جا نشود یا این که ضربه نخورد.
قبل از به‌کارگیری میکروفون، مسلما صدای خویش را رسیدگی نمائید و بلندگوهای مو جود در اتاق را نیز بیازمایید.
سرعت گفتار
سرعت گفتار (Rate) به عبارتی سرعت حرف‌بیان کردن میباشد که برحسب شمار کلمه و واژه‌ها در دقیقه مشخص و معلوم می‌گردد و از آرام تا سریع متغیر میباشد. سرعت معمولی به‌طور معدل حدود ۱۲۵ واژه و کلمه در دقیقه میباشد. سرعت گفتار یعنی شخص چقدر سریع یا این که آرام صحبت می گوید. سرعت گفتار نیز مانند بلندی و زیروبمی صدا، از خصوصیت‌های فرازبانیِ گفتار به‌شمار می‌رود.

سرعت گفتار، خویشِ گویش وجود ندارد؛ البته با فایده‌گیری شما از لهجه یاروهمدم می‌گردد و قادر است بینش و احساسات شما‌را جابجایی دهد. یعنی می توانید بسته به احساسات خویش یا این که نوع پیامی که میخواهید جابجایی دهید، سرعت گفتارتان را تغییر و تحول دهید. برای مثال، هنگامی ذوق زده می‌باشید، با سرعتی بالا سخن میکنید و زمانی شگفت‌زده‌اید، سرعت گفتارتان بسیار سریع‌خیس میباشد. اما در حالت معمولی معمولا با سرعتی حدود ۱۲۵ کلمه و واژه در دقیقه صحبت میگویید. اما گاهی‌زمان ها، به عنوان مثال زمانی که درحال توضیح‌دادن و اکران اسلاید می باشید، با سرعتی کمتر، حدود ۱۰۰ کلمه و واژه در دقیقه حرف می کنید.

معمولا سرعت گفتار در کتاب‌های صوتی چیزی حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ کلمه و واژه در دقیقه میباشد؛ درحالی‌که برای مثال متصدیان تاراج گاهی با سرعت ۲۵۰ واژه و کلمه در دقیقه سخن می‌نمایند. براساس کتاب رکوردهای جهانی گینس، هم‌فعلا سریع‌ترین سخنران، استیو وودمور (Steve Woodmore) میباشد که سرعت ۶۳۷ واژه و کلمه در دقیقه برای وی تصویب گردیده‌ میباشد. شما می بایست بدانید که برای تأثیرگذاری بیشتر و تحریک احساسات استفاده کننده در سخنرانی خویش بایستی با چه سرعتی صحبت بگویید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54

معمولا از قابل انعطاف‌افزارهای ارائه دوره فن بیان در مشهد در سخنرانی آموزشی یا این که برای ساخت‌و‌ساز ارائه‌ای پویا و دیداری-شنیداری به کارگیری می گردد. مجموع نکات و تصاویر مربوط به سخنرانی در اسلایدها قرار می گیرد؛سخنران هم یاروهمدم با اکران آن‌ها درباره‌شان توضیح می دهد.برای ارائه‌ی اسلایدشوی غالب به ترازو مشخصی از شایستگی، تجارب و تمرین سخنرانی نیاز داریم.

اسلایدشوها کاربردهای هنری نیز دارا‌هستند. معمولا از آن برای ارائه‌ی تصاویر پویا در نرم‌افزار‌ها و سخنرانی‌ها در موزه‌ها و هنر دکوراسیون (Installation Art) به کار گیری می شود.

اشخاص معمولی نیز از اسلایدشو به کارگیری می‌نمایند. برای مثال، می‌قدرت از اسلایدشو در اسکرین‌سیور (Screensaver) رایانه یا این که برای اکران عکس‌های دیجیتالی سود گرفت. فروشندگان یا این که مصرف‌کنندگان می توانند با سود‌گیری از عکس‌های خویش و اضافه کردن موسیقی به آن ها، اسلایدشوهای خاص و فردی بسازند. اسلایدشوها معمولا به فرمت ویدئوی اِچ‌دی تبدیل یا این که برای مشاهده در رایانه روی یک پوشه اجرایی ذخیره میشوند. این‌روز ها قابل انعطاف‌افزارهای اسلایدشوی عکس و دوربین‌های دیجیتال و فناوری‌های رایانه‌ای، تولید اسلایدشوی عکس‌ها را آسوده‌خیس کرده‌اند.

خصوصیت‌های معمول اسلایدشو
قابل انعطاف‌افزارهای ایجاد کرد اسلاید عکس، طیف وسیعی از امکان‌های دستکاری را در مشت ما قرار می دهند. برای مثال، یوزرها میتوانند جلوه‌های گذار (Transition)، کادر‌بندی و غلو (Pan and Zoom)، ویدیو‌های ویدئویی، موسیقی پس‌مورد و توضیحات گفتاری یا این که نوشتاری را به اسلایدشوی خویش بیفزایند.

در دور و بر‌های استحصال‌وکار، فولدرِ به‌دست‌آمده از اسلایدشوهای ایجادشده به وسیله قابل انعطاف‌افزارهای ارائه، فولدر ارائه‌ی دستیابی‌و‌شغل (Slide Deck) نامیده میشود. بعضا از خصوصیت‌های کلیدی و موءثرِ جانور در قابل انعطاف‌افزارهای ارائه‌ی دسکتاپ یا این که ابری عبارت‌اند از:

عکس‌برداری از ورقه‌اکران (Screen Capturing)؛
دستکاری تصاویر؛
ابزار کناره‌نویسی؛
شرایط‌های گذار اسلاید؛ و
جلوه‌های متنی.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:32